Klacht: Ongekwalificeerd personeel????

op 31 juli 2011 over IND in de categorie klachtmelden

Geachte heer/mevrouw,
Mijn vrouw was al eerder met een afspraak geweest naar de IND voor aanvraag van naturalisatie. Toen werden wij beleefd en duidelijk verteld dat wij te vroeg waren en na juli 2011 pas in aanmerking komen voor de aanvraag.
Nu hebben wij zeker 5 keer gebeld en zeer lang aan de telefoon gehangen eer wij te woord werden gestaan,maar door het personeel worden wij van het kastje naar de muur gestuurd en elk vertelt een ander dom verhaal dat zelfs een leek als wij niet kunnen geloven. Maar doorverbinden met de juiste persoon doen ze blijkbaar angstvallig niet, alsof het om een terreurdaad zou gaan. Een had zelfs beloofd een deskundige te laten terugbellen, maar klaarblijkelijk is zij of hij na twee weken wachten nog niet geboren.
Wij voelen ons met een kluitje in het riet gestuurd en vooral niet serieus genomen door de IND-, het stadhuispersoneel en de telefonisten van de IND van het Stadhoudersplantsoen. Rechtstreeks zijn ze wijselijk niet te bereiken.
Hopelijk kunt u er wat aan doen.
Schelden mag jammergenoeg niet, anders had ik wel gekozen woorden voor het IND personeel.
Hoop wat van u te horen
R.

Als ik maar een deskundig persoon kan spreken die geen afscheep verhalen vertelt

Alle klachten die gemeld zijn door S.Autar