Klacht: incorrecte service

op 01 februari 2014 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zaterdag 1 februari om half 8 stond er voor mij een vrouw die ontzettend aan het treuzelen was en had veel boodschappen die apart betaald moest worden..
Ik had maar 2 dingen en vroeg aan een andere medewerkster of er een kassa bij mocht. Zij zei tegen mij: NOU mevrouw u kunt toch wel wachten??
Ik heb hierop niet gereageerd en 2 seconden later stonden er nog 4 mensen achter mij in de rij en toen ging de medewerkster wel een kassa openen en die
treuzelmevrouw stond nog aan die andere kassa dat had ik allang ingeschat.

Gewenste Oplossing:

Voortaan correct behandeld worden en niet bijdehand en brutaal bejegend te worden. Ik vraag het netjes en niet voor niets.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Beehbeeh