Klacht: INCORRECT ADDRESS DETAILS, THE SHIPMENT WILL RETURN TO THE SENDER

op 10 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zending komt uit het buitenland en is een ruim een week onderweg. Ik zit er op te wachten en wordt nu zonder pardon terug gestuurd naar de afzender. Ik ben de hele dag aanwezig geweest maar plotseling zegt de track en trace incorect adres. Het adres klopt gewoon. Klantenservice zegt niks te kunnen doen ook al kan de bezorger hier max een paar uur geleden langs geweest zijn, dus het pakket kan niet ver weg zijn. En nu gaat mijn pakket dus weer naar de afzender in het buitenland…

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn pakket deze week nog krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 10 september 2018 om 11:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Den Besten,

Mijn excuses voor de onterechte retourzending. Ik zie dat uw adresgegevens inderdaad overeenkomen met het adres op het pakket. De adres-onjuist-scan heeft helaas als direct gevolg dat de zending wordt geretourneerd aan de verzender. Dit is een geautomatiseerd proces, waar wij niet op kunnen ingrijpen.

Ik adviseer bij uw verzender te melden dat het pakket ten onrechte is geretourneerd, zij kunnen dan met ons contact opnemen over de afhandeling van de verzendkosten.

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Wendy
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door alexforlife