Klacht: Incorrect aangeboden pakket/onbeschofte klantenservice

op 05 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Volgens DHL is een pakket 2 maal aangeboden bij ons kantoor. Volgens hen zijn wij die twee keer niet aanwezig geweest. Volgens de bezorgbriefjes blijkt dat het pakket op 1 dag tweemaal is aangeboden. Dus niet tweemaal op twee verschillende dagen zoals DHL beweert.

DHL is niet bereid om het pakket nogmaals aan te bieden. Het pakket kan enkel worden opgehaald.
De klantenservice was zeer onwelwillend om naar ons te luisteren en geven, na telefonisch contact op verschillende dagen, andere antwoorden. De persoon aan de telefoon was ronduit onvriendelijk.
Dit is een zeer slechte service van deze pakketdienst.

Gewenste Oplossing:

Als DHL het pakket bezorgd op het afleveradres.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 11:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door D.Hill