Klacht: Incomplete levering na vertraging

op 01 september 2016 over Brandeal in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb zojuist eindelijk mijn bestelling na enige vertraging mogen ontvangen. Tot mijn grote verbazing en ergernis is de bestelling niet compleet geleverd! Vervolgens contact gehad met brandeal met als terugkoppeling:

Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en de volledige bestelling van drie polo\\\’s is reeds opgestuurd.

Alle drie de Ralph Lauren polo\\\’s zijn ingescand en ingepakt, er is geen polo achter gebleven in ons magazijn.

De gehele bestelling dient eerst ingescand te worden alvorens het verzendlabel uitgeprint kan worden.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Gewenste Oplossing:

Het opnieuw sturen van de polo of het bedrag crediteren.
Plus excuses en compensatie

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brandeal

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brandeal nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brandeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brandeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brandeal

Heeft op 22 september 2016 om 15:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Avinaash Baidjnath Misier