Klacht: Inchecken heerlen de kissel

op 04 mei 2016 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het is mij al een paar keer gebeurt dat ik niet kan inchecken bij Heerlen de Kissel of dat ik mijn ov er meer dan 2 keer voor moet houden voordat hij het doet.

Op koningsdag kon ik samen met een vriendin na een aantal keer proberen niet inchecken! Beide hadden wij genoeg saldo en zijn dus wel met de trein meegereden anders haalde wij onze aansluiting niet. De conducteur die ons controleerde vond dat wij geen geldig vervoerbewijs hadden en kregen een boete. Terwijl wij het hebben uitgelegd en genoeg saldo hadden.

Gewenste Oplossing:

Schone trein, leuk personeel!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Giannapaulussen