Klacht: incheck d.d. 20-03-2011 vlucht OR345 Schihol Airport

op 23 maart 2011 over Arkefly in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 20 maart 2011 te ongeveer 10.30 uur stonden wij in de rij van de incheckbalie 27 (COMFORT), om in te checken, voor de vlucht OR345 naar Puerto Plate DR. Voor ons stonden nog een tiental passagiers te wachten om in te checken. Plots is er onenigheid voor in de rij. Wat bleek, de juffrouw die ons moest inchecken, sloot de bali met de mededeling dat zij op doktersadvies tot 10.30 uur mag werken en langer niet. Iedereen die in deze rij stonden te wachten op hun beurt, konden nu aansluiten in een andere, langere rij.
Waar ik en heel veel andere reizigers zich boos over hebben gemaakt is dat de juffrouw die de rij 27 sloot, wel daarna 2 passagiers ging inchecken die in de rij van STAR stonden.
Ik kan hier geen begrip voor opbrengen en vooral niet voor dat laatste. Ik heb de juffrouw haar naam gevraagd en haar medegedeeld dat ik hierover een klacht zal gaan indienen. De juffrouw gaf mij op te zijn genaamd X BODT zijnde van Serviceair.

Gewenste oplossing

dat deze klacht in behandeling genomen wordt.

Alle klachten die gemeld zijn door arke20032011