Klacht: Incassobureau onterecht

op 30 november 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Beste,

Bij deze dien ik een klacht betreft het onterecht doorverwijzen naar de incassobureau. Ik heb net met een van uw medewerkers gesproken en zij vertelde mij dat u mij 11 emails heeft gestuurd met de melding dat ik moet betalen. Ik heb maar 1 email ontvangen en die heb ik over het hoofd gezien. De andere mails zijn nooit bij mij binnen gekomen. Ik dacht dat het orginele bedrag van 7 euro vanzelf van mijn rekening afgeschreven zou worden, middels automatische incasso. Voorheen heb ik ook een veiling bij u gewonnen en die was middels automatische incasso betaald,als ik het me goed herinner.

Ik vind dit zeer onterecht aangezien ik geen 11 mails heb ontvangen en nu moet opdraaien voor 40 euro aan incassokosten.

Ik hoor graag van u

Ik wil alleen t orginele bedrag betalen en niet de incasso kosten die mij onterecht zijn opgelegd.

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 30 november 2016 om 14:56 geantwoord

Beste mevrouw Majidi,

Het klopt dat we op de zesde dag na het winnen van een vrijetijdsarrangement een automatische incasso poging doen. Bij u hebben we dit echter niet kunnen doen, omdat u uw rekeningnummer niet heeft ingevuld.

We zijn echter blij verheugd om u na twee jaren van afwezigheid weer te zien bij Vakantieveilingen. Omdat het klein bedrag betreft zijn we bereid om uit eenmalige coulance het Intrum dossier in te trekken. De incassokosten zullen dus komen te vervallen. U zult spoedig van ons een mail krijgen met instructies voor een handmatige betaling.

Wim-webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door n.majidi