Klacht: Incasso voor retouren

op 21 december 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Boek retour gezonden. Maar krijg toch betaal herinnering. Kaart het aan en krijg van Bol een e-mail dat retour correct is verwerkt, met excuses voor het ongemak.
Daarna 2e herinnering en uiteindelijk incassobureau. Hoe vaak ik ook de e-mail van Bol blijf sturen met daarin de melding dat de retour is verwerkt het helpt niet. Alleen maar herhaling van aanmaningen en incasso en geen enkele inhoudelijke reactie.
Vandaag zelf bericht gekregen dat ik niet reageer, ondanks 7 e-mails aan het incasso bedrijf.

Gewenste Oplossing:

Bol heeft bevestigd dat de retour correct is afgehandeld. Daarna is het plotseling niet meer het geval, maar heb ik natuurlijk het losse verzendbewijs niet meer. Ik ben dan ook eigenlijk pas tevreden wanneer Bol.com zijn claim laat vallen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht 341141-17

1 maand geleden - Vandaag eindelijk eens iemand gesproken en kans gekregen het goed uit te leggen. Gevolg: Bol heeft het incassobedrijf opdracht gegeven te stoppen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door 341141-17