Klacht: incasso van Cash&Credit

op 23 mei 2017 over Travel Club Express in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2x geld van de rekening afgeschreven, weer terug laten boeken en nu een incasso bedrijf!!!! Hoe kan dit???

Gewenste Oplossing:

Als wij van het incasso bedrijf af zijn!! weten nergens van af!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Travel Club Express in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Travel Club Express een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Travel Club Express

Heeft op 30 mei 2017 om 10:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Elting,

Bedankt voor uw bericht.
U bent op 23-1-2017 aangemeld bij ons na een gesprek met een van onze medewerkers.
U heeft uw gegevens inclusief banknummer doorgegeven en heeft ingestemd met het lidmaatschap.
Wij hebben een opzegtermijn van 60 dagen i.p.v. de gebruikelijke 14 dagen. Helaas hebben wij nooit reactie op de herinneringen die we gestuurd hebben gekomen, en heeft u nu een brief van het incassobureau gehad. Zodra dit bij hen ligt handelen zij dit ook af.
Voor vragen of opmerkingen loopt kunt u het beste met hen contact opnemen via email trc@cash-collectors.com

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Joyce
Klantenservice Travel Club Express

Travel Club Express B.V.
Postbus 75740
1118 ZT Schiphol
Telefoonnummer NL: 020-2146404
Telefoonnummer BE: 078-485000
Email: support@travelclubexpress.com

Heeft op 30 mei 2017 om 10:38 geantwoord

Er is de volgende dag direct contact opgenomen met jullie en alles zou afgeblazen worden!!! Nu zeggen jullie dat jullie papieren opgestuurd hebben die wij retour moeten sturen!!!!! Wij hebben nooit wat ontvangen !!! Dus nee wij zijn zeker niet tevreden !

Alle klachten die gemeld zijn door Patricia Arendina