Klacht: incasso traject van kpn bij vesting finance terwijl er is betaald

op 18 januari 2014 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Ik zit in een molen bij vesting finance door een fout van KPN. In het kort:

Ik wil 1 nummer overzetten naar een VOIP abonnement. Andere nummers laten bestaan. KPN zegt echter het abonnement op ook van het nummer wat ik wil houden. Na dagen proberen en verbindingen die verbroken worden om het nummer te behouden net als het abonnement heb ik alles overgezet. Als cadeau krijg ik boetekosten van KPN. Ik ben hier niet mee eens en maak bezwaar.
Ook dat weer een lange geschiedenis en kastje muurtje. Ziek van KPN maak ik onder protest de boete aan KPN over.

Een poosje later vesting finance. Ik geef op 26-12-2013 aan dat de rekening is betaald en ik niets meer wil horen van hun en of KPN. Zie hieronder:

Van: Vesting Finance [mailto:noreply-incassostatus@vestingfinance.nl]
Verzonden: donderdag 26 december 2013 23:54
Aan:
Onderwerp: Bevestiging van uw verstuurde bericht via incassostatus.nl (

U heeft zojuist het volgende bericht gestuurd via www.incassostatus.nl:

Deze betaling is ruim voor datering van uw brief d.d. 18-12-2013 rechtstreeks aan KPN voldaan. De basis van deze vordering ben ik niet mee eens. Toch heb ik onder protest betaald om van het gezeik van KPN af te zijn en om niets meer met KPN te maken te hebben. Bij deze laat me met rust en ga bij uw opdrachtgever verhaal halen wanneer alles is betaalt. Ik voel me niet geroepen nog meer tijd en energie te steken in fouten die door uw opdrachtgever zijn gemaakt.Met onvriendelijke groeten

Wij nemen indien nodig binnen 7 werkdagen contact met u op.
Vesting Finance Incasso B.V.

Op 2-1-2014 stort KPN het bedrag terug en op 14-1-2014 krijg ik weer een brief van Vesting finance met dreiging om een procedure op te starten enz.

Op 26-12-2013 heb ik jullie een duidelijke reactie gestuurd. Jullie zouden indien nodig binnen 7 dagen reageren. Dat is niet gebeurd. Op 14-1-2014 een brief van jullie met een dreiging erin om een juridische procedure te starten.rnrnBij deze ik had betaald en ik verzoek jullie om gewoon bij jullie opdrachtgever verhaal te gaan halen wat daar allemaal fout gaat. Jullie opdrachtgever heeft op 1-2-2014 deze betaling van 145,33 terug gestort zie bijlage. Ik had een bezwaar lopen tegen deze kosten omdat het ontstaan is door een fout vanaf de kant van KPN. De reden van terugstorting is mogelijk omdat het bezwaar gerond is. Het is daar een zootje en daar kan ik niets aan doen.rn rnJullie zullen dan horen dat de volgens jullie openstaande posten ruim voor 18-12-2013 onder protest waren zijn voldaan en zijn terug gestort. rnrnIk wil niets meer van jullie en niets meer met KPN te maken hebben dus nogmaals hou op met jullie vervelende brieven. Ik ben niet genegen om ook maar iets aan incasso kosten te betalen.rnrnMochten jullie besluiten tot een juridische procedure wens ik jullie veel succes. rnrnMet onvriendelijke groeten,rn

Ik krijg zowel van KPN als van Vesting Finance een sik en wil hier niets mee te maken hebben. Ze schijnen niet gewoon te luisteren naar wat ik schrijf en met een waas voor de ogen sturen ze standaard brieven in plaats van bij hun opdrachtgeven navraag te doen.

dat ze mij met rust laten en binnen de zooi van hun opdrachtgever gaan zoeken ipv mij lastig te vallen

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

Vesting Finance

Heeft op 27 februari 2014 om 10:54 geantwoord

Vesting Finance en KPN zijn overeengekomen dat de vordering wordt ingetrokken. Klager werd hiervan in kennis gesteld en het incassodossier werd gesloten.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door wilfriedbaars