Klacht: Incasso sturen terwijl actie gratis trainen.

op 21 november 2017 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Ik ben sinds eind september 2017 lid geworden en een van de redenen was dat ik tot december 2017 gratis kon trainen. Maar tot mijn grootste verbazing is mijn toegang geweigerd wegens een betalingsachterstand, dat is gek ben nog niet eens een maand lid en ik zou ook tot aan december 2017 niks hoeven te betalen en heb nu ineens een betaal achterstand na een week lid te zijn. Ook heb ik bij de balie van jullie filiaal in den haag (waldorpstraat) meerdere keren bij de balie gestaan om dit probleem op te lossen telkens hebben ze geen zin en sturen ze mij door naar degene bij wie ik heb ingeschreven tot 4 x toe.!
Bij de laatste keer hebben ze een mail gestuurd en zou ik geen incasso meer ontvangen maar deze krijg ik tot op heden nog steeds en heb nooit een reactie ontvangen!

Bij het inschrijven heb ik ook een verkeerd pasje gekregen die van iemand anders was tot 2 x toe!
Kortom het gaat vanaf het begin al fout 3 x een verkeerd pasje, incassos die zomaar binnenkomen en luie medewerkers bij de balie die alles maar opschuiven naar de volgende dag.

Ik heb dit nog nooit meegemaakt en ben diep teleurgesteld in deze sportschool en wil daarom per direct alles opzeggen!

Alles opzeggen want dit is geen samenwerking en absoluut geen professioneel bedrijf.
Als ik hoor hoeveel klanten van jullie problemen hebben is dit probleem ongekend.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 21 november 2017 om 15:52 geantwoord

Hoi Zakaria. We hebben met je meegekeken in het systeem. Je bent lid geworden op 20 september voor een eenjarig abonnement. De actie voor een eenjarig abonnement was op deze datum: sport tot november gratis. De eerste incasso stond dan ook ingepland voor 1 november 2017. Heb je verder nog vragen hierover? Stel ze gerust.

Alle klachten die gemeld zijn door Zakaria Ait El Hadj