Klacht: Incasso Neckermann

op 24 april 2021 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Ik heb een Sommatie-exploot ontvangen van Vesting Finance mbt een hele oude rekening van Neckermann. Ik heb ook nooit in al die jaren een aanmaning of eerdere brieven ontvangen van Vesting Finance mbt deze rekening. Ik kreeg in eens deze aangetekende Sommatie-Exploot. Daarbij is ook de rente tot vandaag doorberekend en is het 4x hoger dan het openstaande bedrag.
Aangezien Neckermann al jaren failliet is, wat moet en kan ik nu doen ??

Ik verwacht dat alle rente wordt kwijtgescholden.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vesting Finance over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Erwinburger75

1 maand geleden - Ik krijg nog steeds herinneringen om te betalen. Maar ze komen niet met oplossingen. Ik heb gevraagd om originele documenten omdat ik het niet eens ben met het bedrag en de rente. Ik kan mij niet herinneren dat ik een rekening open had staan bij Neckermann. En dit is nu al zo lang geleden Dus ik heb gevraagd om de originele documenten in te mogen zien en het bewijs waar ze mij kunnen aan tonen hoe ze aan dit bedrag en de rente zijn gekomen. Maar ze kunnen mij niks tonen omdat Neckermann failliet is en hun dus de papieren niet hebben. Ik betwist daarom deze hele vordering en wens de zaak gesloten te krijgen aangezien er niks aantoonbaar is mbt deze hele vordering.

Alle klachten die gemeld zijn door Erwinburger75