Klacht: Incasso en extra kosten voor factuur die al betaald is

op 06 augustus 2016 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Vesting Finance brengt extra kosten in rekening en stuurt een aanmaning voor een factuur die reeds betaald is. Op het moment dat de opdrachtgever berichte over overdracht is er gemeld dat de factuur per overboeking betaald was en met welke gegevens. Hier wordt alleen niets mee gedaan.

Wanneer Vesting Finance stopt met het oplichten van consumenten door het in rekening brengen van kosten op een reeds betaalde factuur.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht wes_ley_

1 jaar geleden - En dan krijg je een e-mail dat Vesting Finance de klacht weigert te behandelen. Tsja dat is ook een manier van oplichting..

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 10 augustus 2016 om 15:30 geantwoord

Heeft op 16 augustus 2016 om 12:29 geantwoord

U heeft het over smaad en stemmingmakerij terwijl ik vanuit klacht.nl een e-mail heb ontvangen waarin staat dat u weigert de klacht op te lossen. Dat u mij beticht van leugens over bovenstaande feit is dus eerder smaad en stemmingmakerij, in dit geval nog te bewijzen in de rechtbank ook.

Verder heb ik vandaag inderdaad in de spam folder een e-mail van u gevonden, en ik zal binnen 3 dagen een betaalbewijs toesturen. Ik stel voor dat u met dit betaalbewijs intern zorgt voor een correcte oplossing in plaats van het eisen van dubbele betaling met extra kosten.

Alle klachten die gemeld zijn door wes_ley_