Klacht: incasso brief onbekende factuur

op 10 mei 2016 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Wij kregen afgelopen vrijdag op 06-05-2016 een incasso brief van vestiging finance, Met een factuur van het bedrijf dhl finance service te maastricht van 39.67 euro verleende diensten. Er staat niks bij als een dossiernummer en dat we herhaaldelijk verzocht waren om dit te betalen en dit verzuimt hadden… Ik wist niet wat ik las, ik had nog nooit van dit bedrijf gehoord, ja wel van dhl maar dit betaal je bij je afgenomen waren als verzendkosten. Daarbij een herinnering nog aanmaning nog nooit gezien. Ik vind het verdacht, ook dat we de brief op vrijdag krijgen en we hadden al voor 12 uur betaald moeten hebben, ja dat kan niet. Ik heb een mail aan dit bedrijf gestuurd met al deze punten erin en dat ik zwart op wit wil zien van het dhl bedrijf wat de factuur inhoud welke afgenomen services en daarbij zwart op wit welke herinneringen datums en in welke vorm en ik betaal niks voor ik gezien heb hoe en wat… nog vreemder ik hoor helemaal niks geen reactie en op de brief stond alleen onze familie naam… geen voorletters etc. als je iets afneemt moet je altijd al je gegevens doorgeven! Ik heb ook een excuus geëist voor de zeer dreigende woorden als we niet op tijd betalen ze gerechtelijke stappen gaan ondernemen, deze kosten zijn voor hunzelf heb ik geschreven!! Geen rechter zal hun gelijk geven dus laat maar komen!!

Gepast excuus, gespecificeerde rekening van het dhl bedrijf en datums en communicatievormen van de zogenaamde aanmaningen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vesting Finance

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht T.H. Heuts

8 maanden geleden - Vandaag kregen we de volgende brief met de mededeling dat we verzuimd hadden te betalen en ze over gaan naar kanton gerecht.... wat een zeer schandalige afhandeling van dit bedrijf!! Ze nemen wel de moeite om een brief te versturen maar niet om contact op te nemen met mij, daar ik toch echt nog steeds op een antwoord wacht van mijn mail!

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 17 mei 2016 om 11:24 geantwoord