Klacht: Incasso bericht gehad

op 26 november 2016 over CAK in de categorie

Meerdere malen gebeld omdat ik acceptgiro kreeg op mijn naam ipv mijn man zijn naam ikzelf heb een rekeningnummer op mijn meisjesnaam bij een andere bank of mijn man en het C.A.K. zette iedere keer mijn naam en de rekeningnummer van mijn man op de acceptgiro zodoende kan ik dat niet betalen zo iedere keer weer gebeld daarover komt goed mevrouw na een zeer lange telefoongesprek wij sturen een blanco acceptgiro zodat u zelf de gegevens goed kunt invullen mooi niet wat blijkt nu ik kreeg deze vandaag een brief van het incasso en moet nog eens 48euro erbij betalen .Toch schandalig dat ze zo met heel zieke mensen doen zeg .Wij hebben het financieel al zo moeilijk .en echt ik kan er toch niks aan doen dat zij een fout maken keer op keer .Met vriendelijke groeten.

Als het echt eens een keer goed komt met alles en als ik het incasso niet moet betalen want zij zijn in fout.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar CAK over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht viviane Focke

1 week geleden - Ik zelf heb contact gehad met het CAK vandaag die belde mij op en die zeggen dat ik een bezwaarschrift moet indienen bij het incassobedrijf nu ook gedaan het is afwachten .Ja en het CAK wil de fout toch niet toegeven .

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door CAK in behandeling genomen

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat CAK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CAK

Heeft op 05 december 2016 om 15:24 geantwoord

Klager heeft recent telefonisch contact ons gehad. Tijdens dit onderhoud is haar op het hart gedrukt om in contact te treden met het incassobureau waar de openstaande vordering naar is overgedragen. Wij bieden onze excuses aan voor eventuele onduidelijkheid, maar zijn wel van mening juist te hebben gehandeld. Vandaar ons verzoek om in contact te treden met het incassobureau. Met vriendelijke groet, CAK

Heeft op 05 december 2016 om 15:58 geantwoord

Ikzelf noem dit geen oplossing CAK ja ik heb intussen contact gehad met het incasso en die vertelde dat ze het aan het CAK gingen voorleggen .????
Maar nogmaals jullie leggen altijd de schuld bij ons en wees nu eens eerlijk en stuur mij gewoon een blanco acceptgiro en dan kan ik alles goed invullen wat jullie niet lukt en gewoon betalen .Met vriendelijke gr Viviane Focke .

Alle klachten die gemeld zijn door viviane Focke