Klacht: Incasso ?

op 13 juli 2012 over Directpay in de categorie Financieel Algemeen

Mijn vrouw bestelde bij Lux style een afslankbroek
Toen ze hem ontving bleek hij te klein te zijn en de kwaliteit viel tegen

Het artikel werd geretourneerd. Lux style stuurde meteen een grotere, waar we niet om gevraagd hadden.
We namen contact op met het nederlandse filiaal en die vertelde dat we konden retouneren en dan zou de order geannuleerd worden.
Zo gezegd zo gedaan.
Toen kregen we van Direct pay aanmaningen om te betalen
Het probleem uitgelegd aan Directpay die vervolgens de zaak zou uitzoeken.
Dan krijgen we een e-mail van hun dat we moeten betalen want het artikel is niet geretouneerd, echter luxstyle zegt tegen ons dat we te laat geretouneerd hebben

We mailen Direct pay dat we willen betalen, maar we het wel vreemd vinden dat luxstyle tegen ons zegt dat het te laat geretouneerd is en tegen hun dat het niet geretouneerd is

Vervolgens antwoorden ze dat ze opnieuw de zaak bekijken.
Wat dat betekent merken we de volgende dag als er een aanmaning in de bus ligt met 40 Euro extra aan kosten.

Na telefonisch contact bleek dat ze de claim al op 9-7 uit handen gaven en dagen later melde ze aan ons het antwoord van Lux style

Liefst annulering van de order, zoals het nederlandse filiaal ons toezegde.

Anders gewoon betalen zonder aanmaningskosten

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 29 oktober 2012 om 12:44 geantwoord

Wij zien in onze systemen dat de bestelling is betaald zonder incassokosten. Daarmee hebben wij geen vordering meer. Het incassodossier is gesloten.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Directpay beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door FamKosterman