Klacht: incasso

op 02 juni 2017 over Travel Club Express in de categorie Hotels

Ben lid geworden van travel club expres maar nooit een map en pasje gekregen ook beweren zij dat ze drie e mails hebben gestuurd maar heb nooit iets ontvangen incasso cash en contact heeft nu het dossier overgenomen of ik binnen 15 vanaf nu even 223,35 wil betalen want mijn verweer bij hun is verworpen ik wil af van het lidmaatschap en wil en niks betalen

Lidmaatschap opzeggen en sowies geen incasso bureau met een bedrag van 222,35 wil niks meer met travel club expres en met incasso bureau cash en contant te haarlem te maken hebben

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Travel Club Express

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Travel Club Express nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Travel Club Express in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Travel Club Express een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Travel Club Express

Heeft op 07 juli 2017 om 08:49 geantwoord

Geachte heer Van Nimwegen,

Bedankt voor uw bericht.
Er is contact geweest met onze klantenservice waarin u het niet eens bent met de incassokosten.
Ook zegt u dat u wel mail heeft gehad maar deze niet heeft geopend.
Wij hebben u gevraagd om contact op te nemen met het incassobureau omdat zij dit verder afhandelen. U kunt contact opnemen via Tel: 023-302 12 61
Mail: trc@cash-collectors.com

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Joyce

Klantenservice Travel Club Express

Travel Club Express B.V.
Postbus 75740
1118 ZT Schiphol
Telefoonnummer NL: 020-2146404
Telefoonnummer BE: 078-485000
Email: support@travelclubexpress.com

Alle klachten die gemeld zijn door ahw van nimwegen