Klacht: Incasso

op 19 oktober 2016 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik word bestookt met facturen van een energiemaatschappij door hun, terwijl ik al jaren bij een andere provider ben die OOK automatische incasso heeft. Mijn meter heeft verkeerde geregistreerd gestalt. Bedrag ondertussen bijna 5500 euro. Uitleg tot meerdere maken word NIET op geregeld. Zucht….

Gewenste Oplossing:

Als deze kwestie de wereld uit is en beide partijen tevreden zijn omdat misverstand is aangetoond.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Webcasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Webcasso

Heeft op 31 oktober 2016 om 14:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer /mevrouw,

Allereerst hartelijk dank voor uw geduld en begrip. Wij begrijpen dat u zich in deze situatie onbegrepen en onrechtvaardig behandeld voelt. Wij willen u hierbij in ieder geval verontschuldigen voor het ongemak dat u heeft ervaren.

Wij hebben uw klacht zojuist per mail behandeld en opgelost. Wij hopen dat uw klacht hiermee naar tevredenheid is opgelost.

Mocht u toch nog vragen of opmerkingen hebben neemt u gerust contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Webcasso BV.

Alle klachten die gemeld zijn door Hondass50zk1