Klacht: Inbreng aantal schadevrije jaren, na telefonische navraag vooraf, alsnog geweigerd na afsluiten verzekering

op 21 oktober 2011 over Allsecur in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Met één van de telefonistes van Allsecur voor afsluiten van de verzekering gesproken en nagevraagd of ik een werkgevers verklaring, dat ik 3 jaar schadevrij had gereden in één van hun auto’s (financial lease), kon inbrengen om mijn premie te verlagen. Dit werd bevestigd. Vervolgens de verzekering online afgesloten.

Na anderehalve maand een e-mail ontvangen dat men mijn schadevrije jaren niet in de database van verzekeraars kon vinden (logisch als er sprake is van financial lease) en daarom mijn 3 schadevrije jaren terugzet naar 0 en de premie verhoogd.

Gewenste Oplossing:

Als mijn huidige premie op basis van 3 schadevrije jaren gehandhaafd blijft.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Allsecur in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door jvdstaay