Klacht: Slechte communicatie en opgelicht

Zeer bijdehand in communicatie.
Ze hebben mij voor de gek gehouden. Zouden net na de garantie een nieuw scherm plaatsen tegen betaling (flink bedrag), kwam ik erachter dat ze alleen maar een nieuw software erin hebben gedaan.
Uiteindelijk bleek scherm stuk. Is Pdp verantwoordelijk gesteld. Uiteindelijk wel nieuw scherm maar geen verzendkosten.
Toen ik hierover mailde kreeg ik als antwoord.. Ik weet niet in welke taal ik moet praten maar……
Dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Als ik mijn verzendkosten vergoedt krijg.
En men een normale toon tegen de klant gebruikt.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar inbouwnavigatie.com over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door inbouwnavigatie.com in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat inbouwnavigatie.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

inbouwnavigatie.com

Heeft op 17 mei 2018 om 14:21 geantwoord

Klant heeft een systeem terug gestuurd met een gebroken scherm. De klant heeft per ongeluk het scherm kapot gemaakt. Dit hebben wij voor de klant hersteld en uit coulance ook gelijk nieuwe software ( wegen net kaarten ) gratis erbij gegeven. 1 dag na aankomst meld de klant dat het scherm wederom kapot is gegaan. Klant verzocht het toestel opnieuw op te sturen. Dezelfde dag nog kostenloos door ons opnieuw een nieuwe scherm geplaatst en opgestuurd naar de klant. De klant wilt nu ook verzendkosten terugbetaald krijgen voor een toestel wat hij zelf heeft opgestuurd omdat hij het scherm zelf kapot had gemaakt. Dit verzoek is niet gehonoreerd. Wij hebben de klant al navigatie software twv 50 euro en een touchscreen twv 60 auro kado gegeven.

Heeft op 04 juni 2018 om 00:28 geantwoord

Wat een Bullchit!!!
Ik heb me systeem opgestuurd omdat de touchscreen niet meer werkte,en niet omdat het beeldscherm gebroken was!!
Volgens Inbouwnavigatie.com moest er een nieuwe scherm op.
Zo doende heb ik het opgestuurd,hebben ze een illegale software erop gezet,en zijn ze vergeten de sd Kaart eruit te halen,in plaats van een nieuwe scherm te zetten zoals afgesproken.
Bij ontvangst was de beeldscherm kapot!!
Volgens Inbouwnavigatie.com had de vervoerder ,tijdens het transport beschadigd.
Heb toen de systeem weer op moeten sturen,zodra de vervoerder de schade betaal had.
Heb erna wel me systeem terug ontvangen met een gesealde nieuwe scherm .
Wel mer een software die regelmatig vast loopt.
Zo was ik er ook zeker dat de eerste keer geen nieuwe touchscreen scherm op gezet was,buiten dat de touchscreen niet werkte.!!
Mijn mening:Het zijn een stelletje oplichters!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Andrewdosreis