Klacht: illegale software

niet, wil geen zaken meer doen met dit bedrijf

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar inbouwnavigatie.com over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht hisham82

Reactie van de melder van de klacht hisham82

3 jaren geleden - de software die ik had gekocht was niet compatible en check via ander bedrijf bleek dit illegal software! Na contact kreeg werd ik van kastje naar muur gestuurd en ben maanden bezig geweest mijn geld terug te krijgen zonder resultaat. Na onderzoek blijkt dat dit bedrijf al vaker ook van naam is veranderd dus mensen wees gewaarrshuwd. #dynavin #inbouwnavigatie.com #neveragain #fraud #sabharwal

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door inbouwnavigatie.com in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door hisham82