Klacht: in week 24 geen mikro gids ontvangen en nu weer niet!

op 15 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In week 24 hebben wij een nieuwe gids moeten kopen en vandaag is er weer geen gids aangekomen en de bezorger is al geweest!

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik de gidsen vergoed krijg!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 15 juli 2017 om 17:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Huijbregts,

Uit uw bericht begrijp ik dat u tweemaal een Mikro gids niet heeft ontvangen. Dit is natuurlijk helemaal niet fijn en niet de bedoeling.

De gidsen kan ik niet vergoeden, maar als u contact opneemt met de uitgever dan kan die ze nogmaals naar u versturen. Mikro gidsen worden in de zomer periode 1x in de twee weken verstuurd maar dan een uitgave die tweemaal zo groot is. Het kan zijn dat deze nog bij u bezorgd moet worden.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door huijbrek