Klacht: in/uit-check fout

op 07 februari 2018 over Veolia Transport in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Met bus 36 van Maasland viaduct naar Schiedam Centrum, regelmatig hoor je wel de bliep, maar kom je er bij het uitstappen achter dat je incheckt. via de site “uitcheckgemist.nl” worden de ritten wel getoond, maar kan de prijs niet berekend worden en derhalve kun je niet verder in het proces. Ook een rechtstreeks mailtje naar Veolia blijft onbeantwoord.

Gewenste Oplossing:

Graag zou ik de juiste prijs betalen voor het traject, waarbij ik vanaf Schiedam Centrum met de metro doorreis naar Eendrachtsplein of visa-versa.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia Transport

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia Transport nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TENTS