Klacht: In periode 2015 tot heden veel poststukken niet ontvangen

op 01 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Veel post niet ontvangen waaronder post van nutsbedrijven, Eon, Oasen en Webcasso , hierdoor ben ik in een behoorlijke schuld terecht gekomen. Aanmaningen en waarschuwingen niet ontvangen. Groot risico dat ik binnenkort afgesloten wordt door stedin. Doordat ik niet deze stukken heb ontvangen heb ik ook niet correct naar deze instanties kunnen reageren waardoor ik nu als wanbetaler ben neergezet. Ben hierachter gekomen , omdat er opeens allerlei mensen aan mijn deur stonden. Ik ben ook bijna afgesloten van water geweest door oasen. Alle instanties hebben genoeg brieven gestuurd maar ik heb dit alles niet ontvangen. Dit hele grapje gaat mij in totaal 4500 euro kosten waar ik niet blij mee ben en het risico is groot als ik afgesloten wordt de kosten nog hoger worden.

Ik zou dit graag uitgezocht hebben en ik zou een schadevergoeding op prijs stellen. Dit heeft mijn hele vakantie Totaal geruïneerd .

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 01 augustus 2016 om 15:24 geantwoord

Geachte heer Forrer,

Uit uw bericht begrijp ik dat u een tijd lang geen post heeft ontvangen. Hierdoor heeft u belangrijke post van een aantal bedrijven gemist, waardoor u nu in een zeer vervelende situatie bent terecht gekomen. Ik heb in mijn systeem gekeken en ik zie dat u hier al een melding van heeft gemaakt. Ook heeft u als het goed is een kennisgeving in uw brievenbus gevonden, van de postbezorger die bij u langs is geweest op 30 juli jl. Heeft u inmiddels contact gehad met de postbezorger? Zo niet, dan hoor ik t graag zodat ik een nieuwe taak kan uitzetten. Ik wil u aanraden om dan contact op te nemen met ons via een van de andere kanalen, bijvoorbeeld: Facebook, Twitter of onze chat functie op www.postnl.nl/klantenservice.

Ik ga er vanuit u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben en zie u graag terug via een ander communicatie kanaal.

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr forrer