Klacht: In november besteld….

op 03 januari 2011 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Waar zijn mijn lattenbodem en matras?
De levertijd zou drie weken zijn, maar men kan nu zelfs nog niet een ruime indicatie geven over de week of maand van levering!
Dit kan zomaar nog maanden duren.
Bij bestelstatus staat alleen het bestelde, verder niets.

Gewenste oplossing

Ik ben tevreden als ik mijn bestelde artikelen deze week thuis ontvang. Ik wil in ieder geval een indicatie van de tijd dat ik nog moet wachten!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 03 september 2015 om 09:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

OTTO heeft zich onlangs geregistreerd bij klacht.nl. Mocht uw klacht nog steeds actueel zijn horen wij dit graag van u.
U kan telefonisch contact opnemen via 0900-1901 of e-mailen naar [email protected]

Met vriendelijke groet,

OTTO
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Herho