Klacht: In gebreke blijven, vervolgens fout communiceren en niet tegmoet willen komen in schade

op 17 november 2017 over Nederland Isoleert in de categorie Bouwbedrijven

18 augustus 2017 zou muurisolatie plaatsvinden, de dag ervoor nog een bevestiging per mail ontvangen. Bedrijf is niet op komen dagen, pas reactie nadat ik aan de bel trok. Kreeg de mededeling dat men die dag niet zou komen(wij hadden de B&B voor 2 dagen moeten blokken om gasten geen overlast te geven, schade door omzetderving van € 185). Daarna een voorstel voor de maandag daarop ontvangen, binnen 2 uur is het tijdstip nog twee maal gewijzigd door Nederland Isoleert. Het vertrouwen in een goede afloop was helemaal verdwenen.
In een voorstel stond zelfs dat wij de dag ervoor, op zondag 20 augustus zouden worden gebeld, n.b. dan is het bedrijf gesloten!
Ik heb het bedrijf in gebreke gesteld per aangetekende brief en op grond van wanprestatie de overeenkomst ontbonden.Men bood een minimale korting van € 80 op een bedrag van € 1980. Ik heb aangegeven dat indien wij een nieuwe afspraak zouden maken wij weer een omzet derving voor het blokken van de B&B zouden hebben. Schade weer € 185.
Nederland Isoleert wilde ons niet tegemoet komen.

Nederland Isoleert wil nu € 375 in rekening brengen als zgn annuleringskosten, terwijl wij door dat bedrijf tot nu toe een schade post van € 185 hebben geleden.

Het is een onbetrouwbaar bedrijf dat geen rekening houdt met de klant.

Als Nederland Isoleert de overeenkomst ontbindt zonder kosten.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nederland Isoleert over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Isolatieflop

3 weken geleden - Nederland Isoleert, stuurt wel een herinnering, maar reageert niet op mijn mails en reageert ook niet op de door Klacht.nl gestuurde mail. Het blijkt dus nog steeds een onbetrouwbaar bedrijf.

Alle klachten die gemeld zijn door Isolatieflop