Klacht: in de verkeerde brievenbus bezorgd

op 25 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

elke week wordt er bij ons in de flat post in de verkeeree brievenbus gestopt

wanneer de post in de juiste brievenbus wordt bezorgd

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer van der Valk, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat de postbezorging in uw flat zo moeizaam verloopt. Graag reageer ik op uw bericht. Om uw melding in behandeling te kunnen nemen ontvangen ik graag nog onderstaande informatie van u: - Waren deze poststukken voorzien van een oranje streepjescode en/of PostNL Port Betaald stempel? - Op welke datum is dit voor het laatst voorgekomen? - Van welk adres heeft u op die dag post ontvangen? Indien het uw eigen post betreft, op welk adres is uw post bezorgd? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de afhandeling van uw melding. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 26 september 2017 om 10:29 geantwoord

Geachte heer van der Valk,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Alle klachten die gemeld zijn door minister lieftinckplaats