Klacht: In de brand gevlogen kruimelzuiger met snoer

Manoetje2 op 19 oktober 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Op 12 oktober 2017 heb ik mijn tante gevraagd of zij een kruimelzuiger wou kopen als cadeau voor mijn moeder omdat ze dichtbij de Action woont en omdat deze misschien anders uitverkocht zouden zijn. Deze heeft zij vervolgens die ochtend opgehaald voor mij. Mijn moeder is 19 oktober jarig. Deze heb ik dus die dag voor haar in elkaar gezet volgens instructie. En vervolgens probeert ze de kruimelstofzuiger en komt er allemaal rook uit. Mijn tante bleek per ongeluk de bon te hebben weggegooid. Zij pint nooit omdat ze altijd contant betaald. Dus helaas geen bon meer. Mijn moeder is zich rot geschrokken. En ik ook. Dat verwacht je niet van een gloednieuw product. Mijn moeder heeft direct de Action gebeld en het hele verhaal uitgelegd. De Action zegt geen bon geen garantie. Dit vinden wij onterecht gezien de situatie. Ook in de winkel zeggen medewerkers geen bon geen garantie. Kortom slechte service bij de Action, wij zijn geschrokken van deze gebeurtenis en diep teleurgesteld in de reactie daarop van de Action.

Wij zijn tevreden als de Action in dit geval wat coulanche vertoont en dat ze dit product terug nemen, sowieso omdat deze in de brand is gevlogen, om het product verder te onderzoeken. Het had anders kunnen aflopen met alle gevolgen van dien. En dat ze het product vergoeden.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

4 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-nl/klantenservice/contact/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Reactie van de melder van de klacht Manoetje2

4 jaren geleden - Mijn moeder heeft deze klacht bij jullie gemeld. Wij zijn in afwachting van jullie reactie.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Manoetje2