Klacht: In behandeling betalingsregeling

op 18 oktober 2011 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via betaalregeling.nl heb ik een verzoek gedaan om een betalingsregeling.

Vandaag dinsdag 18 oktober heb ik terug gebeld om alsnog de regeling te treffen. Maar de werknemer van dit bedrijf begon met allerlei argumenten en zei continu: ik kan U niet verstaan. Uiteindelijk zou er een regeling worden afgesproken….waarna na een bevestiging volgde, de werknemer zei weer ik kan U niet verstaan. Toen heb ik het gesprek beëindigd.

Na 10 minuten weer gebeld…..toen werd ik afgescheept met: we hebben het te druk……of ik op een later tijdstip weer wilde bellen….

Mijn conclusie is dat ik niet netjes en respectvol ben behandeld en dat ik nog steeds geen betalings- regeling heb…

Ik ben netjes geweest aan de telefoon……

Gewenste Oplossing:

Een respectvolle benadering en een betalingsafspraak.

Alle klachten die gemeld zijn door ComputerComponist