Klacht: Tekort uitbetalen van salaris en zomaar geld van het salaris afhalen

op 18 juni 2011 over In Axtion in de categorie Uitzendbureaus

Ik werkte vanaf 16 december tot 17 mei voor InAxtion. De tegoeden zijn nog steeds niet, naar herhaaldelijk verzoeken, overgemaakt, zoals vakantiegeld,snipperdagen. In december en de januari is te weinig salaris door InAtion betaald. Dit is nog steeds niet verrekend en te korten aan mij overgemaakt. Ik had een bedrijfauto van In Axtion voor mijn werkzaamheden. Er is twee maal schade aan de auto onstaan tijdens het werk. De Nederlandse wetgeving is hier duidelijk over. Er staat inderdaad in mijn contract dat ik een eigen risico moet betalen bij schade. Maar de wet zegt ook dat er mij een verzekering had moet worden aangeboden. Dit hebben ze niet gedaan. De wet zegt dat InAxtion de schade niet mij kunnen verhalen. Ze Hebben zomaar geld inhouden van mijn salaris ..zonder dat schade was bekeken. InAtion wil na herhaaldelijke verzoeken en aangetekende brief het bedrag niet terugbetalen. Het gaat om 500 euro schade. In totaal moet ik nog zo’n 800,– euro van inAtion ontvangen.

Ik wil mijn geld graag ontvangen. En de handelwijze van het InAtion moet aan de kaak worden gesteld

Alle klachten die gemeld zijn door harryroekens