Klacht: Ikea pocket vering matras

op 02 oktober 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Ik ben een student en heb daarom niet zoveel over in de maand echter besloot ik twee jaar geleden te inversteren in een goeie matras met de gedachte dat het een aantal jaar mee kan. Ik heb mijn matras in juni 2015 gekocht en er is een paar maanden geleden een veer uitgesprongen die mij van me zij tot aan me buik heeft opengehaald, jammer genoeg kan ik geen nieuwe matras kopen omdat ik daar financieel niet in staat toe ben dus ik heb op de matras moeten verder slapen na dit incident waarop er nog een veer is gesprongen en heeft mijn been van heup tot knie helemaal opgehaald en 1 diepe snee en lelijke liteken achter gelaten ik ben naar de ikea gegaan met dit nieuws en de medewerkers waren heel meelevend maar konden niks voor me doen omdat ik de bon niet meer heb. Ik ben alles kwijt geraakt 2 jaar geleden heb helemaal opnieuw moeten beginnen en dit is echt een enorme tegenslag ik slaap nu al een maand op een bed zonder mattras erop omdat ik zo bang ben dat ik weer gesneden ga worden. Ik wil geen geld ik hoef geen compensatie voor mijn leed ik wil alleen mijn matras omruilen voor een nieuwe omdat ik voor die garantie heb betaald.

Als ik mijn matras mag komen ruilen voor een nieuwe van dezelfde model

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door a.s.liesdek