Klacht: ik zou vandaag een pakketje krijg

op 16 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat de track & trace informatie niet duidelijk liet zien waarom dit pakket een dag later bij u bezorgd zou worden. Ik begrijp dat dit vervelend kan zijn. Ik heb het voor u nagekeken, zo te zien is het pakket dezelfde dag (02-08) rond 17.48 uur toch nog bij u bezorgd. Zou u kunnen aangeven of deze informatie klopt? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht crazy mouse

4 maanden geleden - klopt het pakketje 17.48 binnen heel erg bedankt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 18 augustus 2017 om 15:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Ik ben blij dat u het pakket heeft ontvangen. Fijn dat u dit nog even laat weten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door crazy mouse