Klacht: ik zou vandaag een pakketje krijg

op 16 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat de track & trace informatie niet duidelijk liet zien waarom dit pakket een dag later bij u bezorgd zou worden. Ik begrijp dat dit vervelend kan zijn. Ik heb het voor u nagekeken, zo te zien is het pakket dezelfde dag (02-08) rond 17.48 uur toch nog bij u bezorgd. Zou u kunnen aangeven of deze informatie klopt? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht crazy mouse

11 maanden geleden - klopt het pakketje 17.48 binnen heel erg bedankt

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 18 augustus 2017 om 15:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Ik ben blij dat u het pakket heeft ontvangen. Fijn dat u dit nog even laat weten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door crazy mouse