Klacht: Ik zou een koptelefoon thuis toegestuurd krijgen en dat is tot op heden nog niet gebeurd

op 06 juli 2017 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb nu geen internet. Ik ben een tolk en moet zo snel mogelijk een koptelefoon krijgen voor tolkdiensten zoals bij begin dit asn mij is toegezegd. Anders ga ik weer terug naar Kpn.

Gewenste Oplossing:

Als ik internet verbinding heb en een koptelefoon heb. Dit is mijn bij begin toegezegd. Ze moesten bij belcentrale nog uitzoeken wat voor soort koptelefoon zij mij konden sturen. Tot nu toe heb ik geen koptelefoon toegestuurd gekregen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 26 juli 2017 om 11:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Zengin,

Wij vinden het erg vervelend dat u problemen heeft ervaren met u internetverbinding. Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken, u bent het eens met de aangeboden oplossing en zullen u klacht sluiten.

Vriendelijke groet,
Team Belcentrale

Alle klachten die gemeld zijn door Diyattin