Klacht: Ik word al dagen aan een lijntje gehouden!

op 27 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

WAT EEN VERSCHRIKKELIJKE BEDRIJF #DHL. AL 4 DAGEN WACHT IK HOOGZWANGER OP EEN PAKKET. DE EERSTE DAG BEN IK DE HELE DAG THUIS GEBLEVEN EN STOND ER OPEENS \’NIET THUIS\’ OP DE TRACK & TRACE. DAAROM SINDSDIEN NAAR PARCELSHOP LATEN GAAN. MAAR OOK DAAR WORDT HIJ NIET GELEVERD. AL 3 DAGEN LIGT HIJ OP HET DEPOT IN PURMEREND, WORDT HIJ INGEPLAND MET DE BEZORGER. AL DRIE DAGEN HANG IK MET HEN AAN DE TELEFOON EN AL DRIE DAGEN WORDT HIJ NIET MEEGENOMEN NAAR DE PARCELSHOP, TERWIJL ZIJ IEDERE DAG BELOVEN DEZE TE LEVEREN!!! EN MAAR GOEDMAAKPRAATJES AAN DE TELEFOON!!! IK HEB DEZE VANDAAG ECHT NODIG…. DUS HOE GAAN JULLIE MIJ HELPEN?

Gewenste Oplossing:

DE ENIGE MANIER DAT DEZE KLACHT WORDT OPGELOST, NA ALLE BELOFTES DIE ZIJ HEBBEN GEDAAN, IS ALS IK MIJN PAKJET VANDAAG ONTVANG!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 27 december 2017 om 17:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Tot onze spijt hebben wij de levering van uw zending moeten uitstellen wegens overmacht. De zending is om die reden doorgepland naar de volgende bezorgdag. U heeft ervoor gekozen uw zending de volgende dag naar de parcelshop te laten leveren. Hier is uw zending de volgende dag afgeleverd. U heeft de zending vandaag afgehaald.

Excuses dat u hierdoor langer op uw pakket heeft moeten wachten.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel webcare

Alle klachten die gemeld zijn door chantalrood