Klacht: Ik wil opzeggen maar lukt niet

op 23 maart 2016 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn zoon ingeschreven toen hij een woning zocht maar hij heeft al maanden een woning ik heb gemaild naar huurstunt dat het niet lukt. Zij zeggen dat je moet inloggen ook dan gebeurt er niets niet op mobiel ook niet op pc!!
Kopje betalingen kan ik NERGENS vinden ik wil aub direct uitgeschreven worden ik kan het amper betalen!

Helpt u mij AUB

ALvast bedankt Groeten Ingrid Bahadra moeder van zoon

Als dit niet helpt ga ik juridische hulp in schakelen via mijn verzekering

Gewenste Oplossing:

niet tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

Bericht van Huurstunt.nl

11 maanden geleden - Geachte mevrouw Bahadra, Naar aanleiding van uw klacht op Klacht.nl stuur ik u dit bericht. We hebben uw klacht in behandeling genomen en een uitleg over de situatie gegeven. Helaas hebben we tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Graag wil ik u alsnog verzoeken uw klacht te verwijderen, aangezien deze niet terecht is. Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Team Huurstunt

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 28 juni 2016 om 15:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Leroy Peters