Klacht: Ik wil mijn verzendkosten terug

Carlos1206 op 04 juli 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte heer/mevrouw

Op 7 maart 2020 heb ik contact opgenomen met jullie vanwege een pakket wat ik heb verstuurd
ik heb het pakketje teruggekregen en ik kreeg ook te horen dat ik mijn geld terug zou krijgen,
tot op de dag van vandaag heb ik mijn geld nog steeds niet terug gekregen, ik ben hier al sinds 7 maart
mee bezig.

barcode: CC085552506

Ik ben bereikbaar op mijn telefoonnummer:
06-50526174

Mvg,

Carlos Ghaly

Als ik mijn geld teruggestort krijg.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 04 juli 2020 om 10:06 geantwoord

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u nog geen vergoeding heeft ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u een oplossing wilt. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van uw gegevens heb ik gezien dat er onderzoek is gedaan naar de status van uw zending. Volgens mijn informatie heeft de onderzoeksafdeling u op 7 april om 11:13 uur een e-mail gestuurd met informatie. In deze e-mail is ook vermeld dat u een reactie kunt sturen indien de reden van retour op het pakket onterecht is. Ik raad u aan om alsnog te antwoorden op de e-mail zodat we uw verzoek voor een vergoeding in behandeling kunnen nemen. Door te reageren op de e-mail komt uw bericht automatisch terecht bij de persoon die het onderzoek behandeld heeft en op die manier kunnen we deze situatie zo goed mogelijk voor u oplossen en afhandelen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

PostNL Klantenservice

Carlos1206

Heeft op 09 juli 2020 om 01:31 geantwoord

Er is geen mail die naar mij is verstuurd die mijn probleem oplost.

Mijn mail is: [email protected]

Alle klachten die gemeld zijn door Carlos1206