Klacht: Ik wil mijn abonnement opzeggen.

op 21 maart 2016 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

Ik wil mijn abonnement opzeggen maar ik kon nergens telefoon nummer vinden van huurstunt. Met vriendelijke groet
Sami Zouin

Als ik van abonnement af ben.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

Bericht van Huurstunt.nl

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw Zouin, Naar aanleiding van uw klacht op Klacht.nl stuur ik u dit bericht. We hebben uw klacht in behandeling genomen en een uitleg over de situatie gegeven. Helaas hebben we tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Graag wil ik u alsnog verzoeken uw klacht te verwijderen, aangezien deze niet terecht is. Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Team Huurstunt

Reactie van de melder van de klacht atono

1 jaar geleden - Mij klacht was dat ik steeds briefen en mail ontvangen van incassobureau terwijl dat ik alle achterstanden heb ik betaald .ik hoop dat ik helemaal klaar met deze zaak en geen brief of mail ontvangen.

Bericht van Huurstunt.nl

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw Zouin, Bedankt voor uw reactie. Bij ons is bekend dat u één openstaande factuur heeft. Deze dient u alsnog te voldoen. Het betreft de factuur van 29 december j.l. met het nummer 2HUU252431. Graag wil ik u vragen contact op te nemen met het CIB voor meer informatie over de betaling van deze factuur. Gebruik voor het inzien van de contactgegevens de volgende link: https://www.cibincasso.nl/contact. Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Team Huurstunt

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 28 juni 2016 om 15:01 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door atono