Klacht: Ik wil geen pakjes aannemen van de buren

op 20 maart 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Naast mijn deurbel staat een leesbaar bord met dat ik geen pakjes wil aannemen voor de buren en een sticker met een plaatje met een pakje en een verbodsbord met heel groot NEE erop. Toch bellen de bezorgers van Post NL aan negeren dit verzoek. Daarom wend ik me nu officieel tot u met deze klacht en met het verzoek uw bezorgers te instrueren goed te kijken of er niet een bord staat met dat men met klem GEEN PAKJES WIL AANNEMEN VOOR DE BUREN. Indien u geen maatregelen neemt zal ik officiële stappen ondernemen om dit te doen stoppen

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als aan mijn verzoek gehoor gegeven wordt en er niet meer wordt aangebeld om pakjes aan te nemen voor de buren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 20 maart 2017 om 17:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Ouwehand,

Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger ondanks uw briefje op de deur dat u geen pakketten voor de buren aanneemt de bezorger nog steeds bij u aanbelt.

Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zie dat er al een melding voor u is door gezet en dat dit met verantwoordelijke persoon besproken zal worden. Ik hoop dat het niet weer zal voor.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door W.J.F. Ouwehand