Klacht: Ik wil geen pakjes aannemen van de buren

op 20 maart 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Naast mijn deurbel staat een leesbaar bord met dat ik geen pakjes wil aannemen voor de buren en een sticker met een plaatje met een pakje en een verbodsbord met heel groot NEE erop. Toch bellen de bezorgers van Post NL aan negeren dit verzoek. Daarom wend ik me nu officieel tot u met deze klacht en met het verzoek uw bezorgers te instrueren goed te kijken of er niet een bord staat met dat men met klem GEEN PAKJES WIL AANNEMEN VOOR DE BUREN. Indien u geen maatregelen neemt zal ik officiële stappen ondernemen om dit te doen stoppen

Ik ben pas tevreden als aan mijn verzoek gehoor gegeven wordt en er niet meer wordt aangebeld om pakjes aan te nemen voor de buren.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 20 maart 2017 om 17:07 geantwoord

Geachte mevrouw Ouwehand,

Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger ondanks uw briefje op de deur dat u geen pakketten voor de buren aanneemt de bezorger nog steeds bij u aanbelt.

Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zie dat er al een melding voor u is door gezet en dat dit met verantwoordelijke persoon besproken zal worden. Ik hoop dat het niet weer zal voor.

Alle klachten die gemeld zijn door W.J.F. Ouwehand