Klacht: Ik wil dit opgelost hebben

op 06 juli 2016 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Hallo LOI,

Dit is mijn zoveelste klacht ik wil het helemaal zo niet hebben en ik denk jullie ook niet…
Ik wil dit opgelost hebben, en misschien kunnen we samen tot een oplossing komen.
Vorig jaar heb ik jullie gebeld om te vragen voor een overzicht van betalingen, zo gezegd zo gedaan.
Ik kreeg een overzicht, en belde jullie meteen op; we hadden een betalingsovereenkomst van 35 per maand. Heb ik me iedere maand netjes aan gehouden.
Toen ik dacht: laat ik alles bij elkaar op tellen en kijken hoeveel ik nou betaald heb.
Bleek ik bij elkaar 59 teveel te hebben betaald. Uiteraard ben ik daarna gestopt met betalen, en besloot op Klacht.nl mijn klacht in te dienen. En hopelijk zo tot een snelle afhandeling.
Toen LOI mij vertelde dat er zelfs nog 100 euro open stond…. Mijn mond viel open! Hoe kunnen jullie een betalingsoverzicht sturen die nog betaald moeten worden, en achteraf blijkt het niet te kloppen.
Er klopt totaal niks van…
Ik heb nu alles bij elkaar opgeteld en ook netjes aan alles gehouden, volgens jullie moest er nog 30 euro betaald worden.
Ik ben het hiermee niet mee eens, maar jullie houden voet bij stuk.
Nu heb ik niet betaald, want waarom zou je meer betalen? Ik heb alle bewijzen hier liggen..
Nu is er dus een incasso bureau op gezet, die al direct zei dat er zelfs nog 60 euro open stond, terwijl aan de telefoon er werd gezegd door jullie nog 30. Deze incasso bureau wil totaal niet luisteren, mailtjes reageren ze niet, bezwaarschriften ook niet, en als je belt word je terug gebeld zogenaamd… Want ik heb nu totaal 10 keer gebeld en ze hebben geen een keer terug gebeld. Bovendien vind ik het gek dat als je net betaald had en een maand later krijg ik al een incassobureau erop, dit mag niet eens jullie hadden hiermee moeten wachten.
Daarom mail ik bij deze jullie, omdat de incassobureau niet wil meewerken. Kunnen wij tot een oplossing komen? Er is veel vooraf gegaan dit is niet het hele verhaal, maar laten we dit achterwegen laten.

Het liefste die teveel betaalde geld terug hebben 59 euro. Ik heb bewijs hier liggen dat jullie zelf hebben gestuurd. Zal het meesturen.

Als jullie voet bij stuk houden stel ik voor de laatste 30 euro eind van de maand te betalen, en daarmee is het gedaan.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Bericht van LOI

1 jaar geleden - Beste Mellanie, Ik heb je bericht doorgestuurd naar onze afdeling Creditmanagement met het verzoek dit voor je uit te zoeken. Met vriendelijke groet, Patricia LOI Webcare

Reactie van de melder van de klacht mellaah

1 jaar geleden - Hopelijk komen we samen tot een goede oplossing.

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 09 juli 2016 om 09:05 geantwoord

Beste Mellanie,

Ik heb van onze financiële administratie vernomen dat het contact in dit geval geheel via Graydon verloopt. Ik wil je dus vriendelijk verzoeken om hierover contact op te nemen met Graydon.

Ik wil je verzoeken om alle stukken die je hebt liggen toe te sturen aan Graydon, zodat zij dit voor je kunnen uitzoeken. Voeg hierbij ook de betaalbewijzen toe van de betalingen die je aan ons hebt gedaan.

Patricia
LOI Webcare

Heeft op 09 juli 2016 om 10:41 geantwoord

Hartstikke leuk op die knop drukken 'het is opgelost' maar het is totaal niet opgelost.

Reactie van de melder van de klacht mellaah

1 jaar geleden - Zoals ik al zei: Graydon heb ik zeker 20 keer gebeld ze zouden terug bellen nooit gebeurd!!! En toen ik mail stuurde ging het hun alleen maar om geld, en niet om de situatie wat er gebeurd is. En die weten jullie wel

Bericht van LOI

1 jaar geleden - Beste Mellanie, Ik begrijp je reactie, maar in dit geval is Graydon echt de contactpersoon met wie je tot een oplossing moet komen. Zij zijn in het bezit van je volledige dossier. Wellicht heb je het al gedaan, maar ik wil je aanraden om een duidelijke e-mail naar hun te sturen en de situatie hierin uit te leggen. Voeg daarbij ook je betaalbewijzen toe, zodat zij het voor je kunnen uitzoeken. Met vriendelijke groet, Patricia LOI Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door mellaah