Klacht: ik wil dit kortings boek niet meer.

op 20 oktober 2011 over voordelengids in de categorie Internetshops - Algemeen

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door voordelengids in behandeling genomen

Bericht van voordelengids

6 jaren geleden - Beste heer/mevrouw, wij willen u vragen de email die u destijds heeft verzonden nogmaals naar ons door te sturen. helaas kan het gebeuren dat een email of brief niet wordt afgeleverd. wij vinden dit erg vervelend en hebben dan ook als tip dat u het beste altijd even kunt bellen of de annulering is binnen gekomen. als u dit gelijk doet dan is de kans groot, mocht er iets mis zijn, dat u nog op tijd bent om het nogmaals te sturen. wij hopen dat u de email kunt doorsturen of het bewijs van sturen van de brief. mocht hier iets zijn mis gegaan dan kunnen wij dit voor u uitzoeken en dit voor u oplossen. we hebben u ook een privébericht gestuurd en hopen dat u hier zo spoedig mogelijk op reageert. met vriendelijke groet, Voordelengids.eu

Bericht van voordelengids

6 jaren geleden - Beste, helaas hebben wij geen reactie mogen ontvangen op onze mail. uw bericht is verwerkt zodat de passen in ieder geval nu niet meer verlengd worden. u hoeft hier geen annulering meer voor te sturen. wij hopen dat we u hiermee geholpen hebben. een bevestiging hiervan is ook naar uw privémail verzonden. met vriendelijke groet, Voordelengids.eu

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat voordelengids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

voordelengids

Heeft op 19 januari 2012 om 14:47 geantwoord

we hebben helaas geen reactie ontvangen op onze mail. er is nu wel voor gezorgd dat het bericht is verwerkt als annulering.
de passen zullen niet meer verlengd worden. er hoeft hier nu geen brief meer voor gestuurd te worden.

Alle klachten die gemeld zijn door maudiene