Klacht: Ik was Wel Thuis, niet aangebeld door bezorger

op 25 juni 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik verwachtte vandaag een pakketje en kreeg om 12.10 een mail dat dit pakket tussen 11:00 uur en 15:00 uur bezorgd zou worden.
Ik was thuis tot 16:00 uur en vond toen ik wegging een briefje dat men aan de deur was geweest maar ik niet thuis was geweest. Dit is niet correct.
Mijn deurbel functioneert goed, en maakt een zeer hard geluid en ik heb hem niet gemist.
De nu volgende zendingsmogelijkheid is pas maandag (het is nu zaterdag namelijk) en daardoor kom ik in de problemen.
Erg vervelend.

Gewenste Oplossing:

Ik denk niet dat dat opgelost kan worden, want dat zou zijn als ik vandaag mijn pakket zou hebben ontvangen.
Ik baal hiervan!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 10:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Tessavc