Klacht: Ik was gewoon thuis

op 08 oktober 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij wonen in het centrum van Eindhoven en nu komt het vaak voor dat ik iets bestel en thuis ben en wacht maar niks hoor, dus uiteindelijk maar in de brievenbus kijk en daar pakket gemist briefje in ligt. Ik vind dit super vervelend heb dit al een paar keer getroffen vandaag ook weer, ik ben dus gewoon thuis en er word gewoon niet aangebeld of met de verkeerde bel we hebben er 1 voor de poort en 1 bij de voordeur.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als er gewoon aangebeld word en bezorgd word, ik blijf niet voor niks thuis!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 oktober 2016 om 12:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat ontzettend spijtig om te horen dat het al meerdere malen is fout gegaan met de levering. Uiteraard willen wij dit graag verder voor u onderzoeken om dit op te lossen. Zou u ons uw postcode en huisnummer willen mailen ondervermelding van referentienummer 549281. Dit mag u mailen naar webcare_parcel@dhl.com. Dan kunnen wij voor u deze klacht in behandeling nemen.

In afwachting van uw reactie,

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Jolijn89