Klacht: Ik was gewoon thuis en bezorger zegt van niet

op 16 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een tv meubel besteld .deze zou vorige week al komen helaas ziekenhuis opname gehad dus gemist .Ik heb gebeld en het zou opnieuw verstuurd worden vandaag dus ik heb mijn hele planning omgegooid en ben netjes thuis gebleven. Was gewoon thuis ik log in om te kijken bij track en tracé staat er dat ik het pakket gemist heb .hij is dus echt niet geweest heb nog net niet bij de deur staan wachten ik heb gebeld met klanten service die zegt dat hij er om 11 u was . Nou niet dus. Erg vervelend dit want nu komen ze maandag en ik moet in de ochtend weg .wilde een klacht indienen want vind het echt niet netjes krijg je een automatisch bandje . Baal gewoon omdat ik me in allerlei bochten heb moeten wringen om thuis te zijn ik was thuis er is geen bel geweest niks ze zijn gewoon. Niet geweest

Gewenste Oplossing:

Als er snel geleverd word en in overleg hoelaat

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 16 februari 2018 om 14:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goede middag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat de chauffeur niet aangebeld heeft en ook geen kaartje heeft achtergelaten. Uiteraard is dit niet de bedoeling. Het spijt me dat u hierdoor langer op uw pakket moet wachten. Ik zie dat deze morgen (zaterdag) alsnog bij u aangeboden zal worden tussen 11:00 en 15:00 uur. Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Janneke
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Lucia81