Klacht: Ik wacht voor mijn bericht 4week

op 26 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 26 juli 2017 om 12:29 geantwoord

Geachte heer Jonczynski,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. U heeft een vraag omtrent het pakket dat vanuit Polen naar u is verzonden. Het spijt me dat u dit pakket niet heeft ontvangen.

Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat u inmiddels contact heeft gehad met onze klantenservice. Ik zie in de melding dat u geen briefje heeft ontvangen van de bezorger en dat het pakket inmiddels retour is gegaan naar de afzender, nadat het pakket zonder uw medeweten 2 weken op een afhaallocatie beschikbaar is geweest. Hier is een klacht over opgemaakt om dit met de bezorger te laten bespreken.

U hoort natuurlijk altijd bericht te ontvangen, maar ik heb nog wel een tip voor u mocht u in de toekomst nog eens een pakket uit het buitenland verwachten. Als u een buitenlandse code heeft dan kunt dit pakket via deze website zelf in de gaten houden;

U kunt de buitenlandse barcode invullen op de plek van de 3S-code en als land kunt u gewoon kiezen voor Nederland en als u dan ook uw postcode invult dan kunt u zien of uw pakket al in Nederland is verwerkt. Als dit het geval is dan krijgt u statusinformatie te zien en ook de Nederlandse barcode.

Alle klachten die gemeld zijn door damianjonczynski