Klacht: Ik wacht voor mijn bericht 4week

op 26 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wacht voor mijn bericht nu bijna 4 week zijn uit Polen en om mijn online control stat mijn
bericht in Amsterdam International Mail Centre hoe laang moet ik noch wachte deze bericht is belangrajik voor mijn. Nr.RR 073480170PL

Gewenste Oplossing:

As ik krijgen mijn bericht

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

PostNL

Heeft op 26 juli 2017 om 12:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Jonczynski,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. U heeft een vraag omtrent het pakket dat vanuit Polen naar u is verzonden. Het spijt me dat u dit pakket niet heeft ontvangen.

Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat u inmiddels contact heeft gehad met onze klantenservice. Ik zie in de melding dat u geen briefje heeft ontvangen van de bezorger en dat het pakket inmiddels retour is gegaan naar de afzender, nadat het pakket zonder uw medeweten 2 weken op een afhaallocatie beschikbaar is geweest. Hier is een klacht over opgemaakt om dit met de bezorger te laten bespreken.

U hoort natuurlijk altijd bericht te ontvangen, maar ik heb nog wel een tip voor u mocht u in de toekomst nog eens een pakket uit het buitenland verwachten. Als u een buitenlandse code heeft dan kunt dit pakket via deze website zelf in de gaten houden;

https://www.internationalparceltracking.com/#/search?trc=scm-web

U kunt de buitenlandse barcode invullen op de plek van de 3S-code en als land kunt u gewoon kiezen voor Nederland en als u dan ook uw postcode invult dan kunt u zien of uw pakket al in Nederland is verwerkt. Als dit het geval is dan krijgt u statusinformatie te zien en ook de Nederlandse barcode.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door damianjonczynski