Klacht: Ik wacht al meer dan 3 weken op schoenen

op 07 oktober 2016 over By Zaar in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb 13 september zwarte Creepers schoenen besteld.
Ik heb nooit een betaalbevestiging of schoenen gekregen…
Ik stuurde al verschillende mails en berichten.
Op het eerste bericht antwoordden ze dat ze het gingen bekijken, ze lieten niets meer van zich horen en antwoordden niet op de vele volgende mails.

Als ik de schoenen of mijn geld terug krijg, zo snel mogelijk

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar By Zaar over deze klacht.

Bericht van By Zaar

2 maanden geleden - Beste Lise Bleyaert, Wat spijtig om dit zo te lezen, echter kan ik geen ordernummer of mail vinden. Zou je anders even het contact formulier willen invullen? Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op, om dit op te lossen. Vriendelijke groet, By Zaar

Bericht van By Zaar

1 maand geleden - Hallo Lise Bleyaert, 07-10-2016 heb ik een reactie geplaatst, het kan zijn dat je dit niet hebt gezien. Maar ik kan niks in het systeem vinden, heb je een ordernummer? zodat ik dit direct kan oplossen. Het is namelijk niet de bedoeling, dat er wel iets besteld en betaald is, en er niks is ontvangen. Ik hoop zo spoedig mogelijk van je te horen, Je mag ons ook altijd even een berichtje sturen via Social media. Vriendelijke groet, By Zaar

Bericht van By Zaar

1 maand geleden - Hallo Lise Bleyaert, Ik heb je een mail gestuurd naar het mail adres wat hier bij je gegevens staan, Lisebleyaert@hotmail.com, helaas ontvang ik geen reactie terug. Zou je zo spoedig mogelijk willen reageren op de klacht? dan kunnen we dit direct voor je oplossen. Graag hoor ik zo spoedig mogelijk van je, Vriendelijke groet, By Zaar

Bericht van By Zaar

1 maand geleden - Hallo Lise Bleyaert, Heb tot op heden geen mail mogen ontvangen. Ik ben nog even achter je naam en gegevens aangegaan, in de webshop kunnen wij hier niks van terug vinden. Is dit wel bij de juiste webshop geplaatst? Heb het telefoonnummer 0489355865 proberen te bellen wat hier bij je klacht staat helaas krijg ik geen gehoor. Ik wil je heel graag verder helpen! Vriendelijke groet, By Zaar

Bericht van By Zaar

1 maand geleden - Hallo Lise Bleyaert, Heb je inmiddels al een mail verstuurd? Vriendelijke groet, By Zaar

Reactie van de melder van de klacht Lise Bleyaert

1 maand geleden - Beste, Ja, ik heb al verschillende mails verstuurd waaronder de laatste met de vraag om mijn geld terug te krijgen en met mijn rekeningnummer erbij. Mvg

Reactie van de melder van de klacht Lise Bleyaert

4 weken geleden - Nog steeds heb ik mijn geld niet terug... Jullie beantwoorden mijn berichten op jullie site en op facebook niet...

Alle klachten die gemeld zijn door Lise Bleyaert