Klacht: Ik vroeg om te soliciteren.

op 17 oktober 2011 over DA Drogisterij in de categorie Drogisterijen

op 15-10-2011 ging ik naar de DA.
Ik vroeg aan ze om te soliciteren, en de manager ( geloof ik) zei dat ze helemaal niemand nodig hadden.En dat de medewerkers daar heel hun leven werkten. Maar dat geloof ik niet. Want er was ook een heel jong meisje aan het werken bij de kassa. Ik zei ook of ik een CV kon achterlaten. Maar dat kon ook niet, hij wilde het gewoon niet. Ik denk dat hij racistisch was en zo boos antwoordde omdat ik een hoofddoek droeg. Ik vond het wat minder, ik dacht dat de DA klantvriendelijk was.

Ik vind dat de manager wat duidelijker moest zijn. En bijvoorbeeld gewoon zeggen dat hij geen moslima's met een hoofddoek in zijn winkel wilt. Het maakt me helemaal niet uit als je geen medewerkers met een hoofddoek wilt. Maar ik wil gewoon duidelijkheid. Graag wil ik dat de manager iedereen gelijk ziet, of je nou een hoofddoek draagt of niet.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DA Drogisterij in behandeling genomen

DA Drogisterij

Heeft op 15 december 2011 om 09:59 geantwoord

opgelost via mail aan consument

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DA Drogisterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van DA Drogisterij beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Moslima.