Klacht: Ik voel mij opgelicht!

op 01 juni 2017 over Travel Club Express in de categorie Hotels

Ik heb 31 mei 2017 in de middag oproepen gemist met dezelfde 06 nummer. Ik belde terug omdat het iemand zou kunnen zijn die mij misschien nodig had. Integendeel.
Het was Travel Club Express……(?) en ik had een reis gewonnen van 6 dagen naar Turkije, Venetië, Praag, Toscane of Dubai. Ik mocht zelf uitkiezen waar ik naar toe wilde en…..ik mocht in totaal met 6 personen naar mijn gekozen bestemming!
Ik ben iemand die dit soort telefoontjes al direct in de ban doet, en wil eigenlijk ophangen. Dus zeg al lachend dat ik dit geweldig vind maar dat ik totaal niet geïnteresseerd ben in deze grappenmakerij en zeker niet van onbetrouwbare verkooppraatjes gediend ben.
De mevr. aan de andere kant van de lijn wist razendsnel en zeer net mijn aandacht “te vangen”…..ja ….vangen!
Het was echt waar en serieus, ik had echt een reis gewonnen. Dit zou ik via het invullen van een enquete hebben gewonnen…..?
Ik blijf altijd beleefd en zeg dat ik nooit aan dit soort dingen meedoe en kan mij dat ook niet herinneren.
Maar goed intussen beginnen bij mij de raderen te draaien en ben ik niet meer voor de volle 100% gefocust, omdat ik gelijk probeer te herinneren waar, wanneer of hoe……. want ik doe daar nooit aan mee!
Die mevr. praat ondertussen maar door. Ik begin toch een beetje onzeker over te komen voor haar dus ik denk dat zij mij daar “te pakken had”.
Ik had echt een enquette ingevuld van een “onderneming(?) die Travel Club Express sponsort.
Ondertussen knarsen mijn hersenen maar, want heb ik dan inderdaad, ooit, ergens…..hoe dan ook, ik ben duidelijk afgeleid en er gewoon “ingetuind”.
Ja en waarom ben ik er ingetuind! Deze mevr. kwam zo goed en welbespraakt over en wist mij gewoon te vertellen dat ik dit eerlijk had gewonnen en er recht op had. En neen, zij waren eerlijke mensen en ook geen bonafide bedrijf. Ik kon hier op vertrouwen en ik had echt een prijs gewonnen! Tien minuten lang als het niet langer was, wist zij vol overgave mij over te halen dat ik recht had op die prijs!
Chapeau, het is deze dame gelukt om mij voor het eerst in mijn leven ergens in te laten “tuinen” en dan druk ik mij nog vriendelijk en netjes uit!
Daarna gaat het min of meer langs je heen omdat het toch “netjes” klinkt, “vertrouwd” zal ik maar zeggen.
En omdat ik gewonnen had kreeg ik gelijk een lidmaatschapskaart aan mijn “billen” geplakt van € 179,- die ik in twee termijnen “mag” betalen. Ik was echt zo flabbergasted en het leek wel of mijn normale verstand afstand deed.
Ze vertelde dat ze een bandje opstartte en alles nog eens met mij doornam en of ik dat goed vind….. Kijk en daar begint de ellende! Weet je hoezo…..? Ik zit in de sanering, dus pleeg je telefoontjes met echte officiële instanties die zeggen dat ze een bandje mee laten draaien VOOR TRAININGSDOELEINDEN!!! Valt het kwartje!?
Ik zei ja….nog steeds murf. En aan het einde zegt ze, zo net en correct, dat ik kan blijven hangen voor het BEL ME NIET REGISTER.
Verdwaasd blijf ik hangen…. en ineens…..duurde het een beetje te lang en werd de VERBINDING verbroken……!
Ik denk nog, ging zeker niet goed!
Inmiddels is het donderdag 1 juni (een dag later) en ben ik er op een giga manier ingetuind! En wat schaam ik mij.
Gisterenavond 31 mei 2017 vertelde ik trots aan vrienden dat ik een reis had gewonnen! Yeeeeeehhhh, zo happy was ik omdat ik nog nooit iets in mijn leventje had gewonnen……
Ze moesten mij heel rustig en voorzichtig uit die droom halen want ik was één van de……..!!!!!! En gelijk hadden ze, want via mijn e-mail kreeg ik vandaag een mail,
DAT ZIJ MIJ ALS LID VERWELKOMEN EN DAT IK HET HELE JAAR GEÏNFORMEERD WORDT OVER LEUKE UITSTAPJES NAAR DE MOOISTE STEDEN VAN EUROPA EN NOG VEEL MEER!
Ik krijg als lid een speciaal ontworpen verpakking, een welkomstbrief met MIJN persoonlijke kaart, een brochure waarbij ik alvast inspiratie kon opdoen voor mijn aankomende vakantie, en een REISCHEQUE cadeau. En hier komt ie: DEZE REISCHEQUE IS INWISSELBAAR VOOR EEN UNIEKE REIS NAAR KEUZE!
En mijn pakket is al onderweg en heb ik binnen een paar dagen in huis!

IK HEB GEEN REIS GEWONNEN! IK MOET GEWOON BETALEN!!!!

Waar zijn mijn voelsprieten? Waarom hebben ze mij in de steek gelaten?
Waarom? En hoe moet ik dat aan de sanering uitleggen?
Ik ben misleid en er in getuind.

Bedankt, Travel Club Express.

Ik ben altijd tevreden geweest!
Ik wil gewoon dat dit soort praktijken stopt. Dit moet niet mogen deze "agressieve" methodes van misleiding. Mensen raken hierdoor in de problemen, er zijn mensen die kunnen zich niet beschermen tegen deze "nette verbale verkooptruck/babbel" en erger nog we zijn niet beschermd want wij waren "die domme mensen"....... En zij komen ermee weg want alles is opgenomen en hebben BEWIJS want je hebt ingestemd.
Als we het over hufterig gedrag hebben, staat dit gedrag bij mij op nummer 1. Want dat is het!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Travel Club Express

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Travel Club Express nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Travel Club Express in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Travel Club Express een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Travel Club Express

Heeft op 07 juli 2017 om 08:35 geantwoord

Geachte mevrouw Strampraat-Hansler,

Bedankt voor uw bericht.
Inmiddels is uw lidmaatschap reeds via een email die u ons gestuurd heeft geannuleerd zonder problemen.
U zegt dat u ergens bent ingetuind, ons aanbod is oprecht wij bieden inderdaad een reis aan voor2 tot 6 personen hotel en vliegreis zijn gratis. tevens bieden wij ook voor €29,- p.p.p.n. twee nachten aaneengesloten in een hotel aan. Van de hotels kunt u zo vaak als u wilt gebruik maken.
Wij betreuren het dat u al een oordeel klaar heeft zonder ons een kans te hebben gegeven.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Joyce

Klantenservice Travel Club Express

Travel Club Express B.V.
Postbus 75740
1118 ZT Schiphol
Telefoonnummer NL: 020-2146404
Telefoonnummer BE: 078-485000
Email: support@travelclubexpress.com

Alle klachten die gemeld zijn door JokoBono