Klacht: Ik voel me belazerd

op 10 augustus 2017 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

Ik heb een hoekbank besteld bij Seats and Sofas. We moesten op dat moment beslissen anders zou de zo mooie deal aldus de verkoper aan ons neus voorbij gaan. Dus erover nadenken en later terugkomen was volgens hem geen optie. Eenmaal thuis gekomen had ik het gevoel dat er iets niet klopte met de prijs. Dus ben ik bij een andere filiaal dezelfde bank gaan bekijken en ja hoor daar zou ik voor dezelfde bank 400 euro goedkoper uit zijn. Ik vraag me af hoe dit kan. Het is toch dezelfde bedrijf. Ook zag ik dat de leverdtijd van 6 tot 12 weken genoemd door de medewerker op de bon zelfs 25 weken kan worden.

Ik ben tevreden als de 400 euro in mindering wordt gebracht op de factuur en dat we de bank binnen de genoemde 6 tot 12 weken netjes geleverd wordt. Ik begrijp dat het bedrijf geld wilt verdienen, maar het bedrijf moet ook begrijpen dat wij ook hard moeten werken voor onze centjes. We willen graag geld geven maar dan moet het wel op een eerlijke manier gebeuren. Dit vind ik geen nette verkooptechnieken en het is ook nergens voor nodig. Andere bedrijven doen het ook prima zonder bedrog. In mijn ogen is dit gewoon diefstal.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Seats and Sofas

Heeft op 10 augustus 2017 om 11:38 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door RichRich