Klacht: Ik probeer vanaf 8 augustus al mijn abonnement uit te breiden maar ze willen er niet aan.

op 24 oktober 2011 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb al heel lang digitale tv en nu zelfs hd van canaldigitaal (vanaf het begin rtl veronique)voor 2 tvs
Nu wil ik mijn abonnement met internet en bellen uitbreiden.
Ik wil en mag online elk moment opzeggen (mijn huidige internet en bellen provider online)
Maar ze willen het me niet verkopen aangezien ik denk dat ze meer verdienen door 2 aparte abbos te verkopen (aangezien ik denk dat online van canaldigitaal is (t-mobile)

Gewenste Oplossing:

mij een compleet pakket verkopen alles in 1 voor een nette prijs

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 31 oktober 2011 om 12:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Uw melding is reeds door de klantenservice in behandeling genomen.

Met vriendelijke groet,

WebCare CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door j.j.j.verhoeven@online.nl